A1: 3x(2 Utfall bakåt + 2 Frontsquats) @ AHAP, vila 60s
A2: 3×3 Supinerade pullups @ AHAP, vila 90s

B: AMRAP 12min:
10 Marklyft @ 70% 1RM
14 HSPU / 5 Wallclimb

Tävlingstillägg:

Istället för dagens WOD

A: 3×3 PS + SnBal @ 50-60% 1RM PS (se detta som en del av uppvärmningen)

B: Snatch 3×2 @ 70%, 3×2 @ 75%, 3×2 @ 80%

Fokus på snabbhet och perfekta reps på A & B

C: 3×3 Snatch Pull @ 80% 1RM Snatch

D: Bygg till en tung 3a Frontsquat på max 4set + E2M 6min: 3FS + 1 Boxhopp från sittande

E: 20 rep Backsquat @ 60% 1RM

F: 1-2 Tilläggsövningar för underkroppen som fokuserar på dina individuella svagheter.
T.ex. om du är svag i ryggen så kör good mornings. Är du svag i hamstrings kör du utfallssteg eller RDL.
Exempel på passande övningar: Good mornings, RDL, Utfall, Boxaquats, Paussquats, Stepups, Splitsquats.