Pass 1
A: BS 8RM + Dropset
Bygg till 8RM, ta direkt av 15% och kör ett max-set, ta direkt av 15% och gör ett sista max-set
B:DL 8 RM + Dropset
Bygg till 8RM, ta direkt av 15% och kör ett max-set, ta direkt av 15% och gör ett sista max-set
C: Press 8 RM + Dropset
Bygg till 8RM, ta direkt av 15% och kör ett max-set, ta direkt av 15% och gör ett sista max-set
Pass 2
A: Öva i 15min på RMU
B: E2M 20min: HSn + Sn + SnBal @ 70% Sn
C: E2M 8min: AMRAP false grip ring C2R
* Lägg till vikt om reps > 5 på alla set
Pass 3
A: EMOM 8: 1 FS @ 90%
B: EMOM 8: 1 DL @ 85%
C: E90S 9min:
1: AMRAP dips @ KV (fasta)
2: AMRAP strikta PU
* Lägg till vikt om reps > 8 på alla set
Pass 4
A: 7×1.1 C&J @ AHAP
B: IWT:
3 varv av: 10 PC TnG @ 60% + 60s Burpee-BH + 60s AB – Vila 2min mellan varv
Vila 5min (inkl. sista 2min-vilan)
3 varv av: 10 FS @ 60% + 60s Burpee-PU + 60s Rodd – Vila 2min mellan varv